Otrzymałeś zadanie zorganizowania międzynarodowej konferencji i głowisz się nad wyborem miejsca? Otóż jest dość proste rozwiązanie, które zdecydowanie ułatwi twoje działania logistyczne. Jeśli konferencja jest kilkudniowa, a gości z zagranicy sporo, najlepiej będzie przeprowadzić wydarzenie w hotelu. Dlaczego? Już wyjaśniamy.
Proces organizacji dużej konferencji jest dość skomplikowany i żmudny. Sale, pokoje noclegowe, sprzęt, catering to rzeczy, którymi trzeba zająć się w pierwszej kolejności. Kiedy jednak zdecydujemy się na usługi hotelowe posiadające sale konferencyjne, wszystkim zajmie się obsługa hotelu odciążając nas z nawału organizacyjnych obowiązków. Przede wszystkim również zapewnimy sobie wygodną bazę noclegową, z której będą mogli skorzystać nasi zagraniczni goście.
Czemu hotel?
Ponieważ jest to wygodne. Wszelkie pomieszczenia i usługi potrzebne do tego, aby zorganizować udaną międzynarodową konferencję masz w jednym miejscu. Sale konferencyjne są wyposażone w nowoczesny sprzęt audio-wizualny, a do tego otrzymujesz wsparcie obsługi technicznej, odpowiedzialnej za sprawne funkcjonowanie urządzeń. Jest to wyjątkowo bezpieczne rozwiązanie, ponieważ zawodowcy zawsze posiadają przy sobie potrzebne zamienniki w razie niespodziewanej awarii sprzętu. Komfortowe pokoje pozwolą wypocząć gościom z daleka. Restauracja zapewni poczęstunek w trakcie wystąpień oraz przerwy obiadowe. Dodatkowo możemy liczyć na usługi hotelowego SPA, w którym uczestnicy konferencji zrelaksują się po intensywnym dniu.
Komfort gości
Skorzystanie z usług hotelu pozwoli położyć nam zagranicznych gości w tym samym obiekcie, gdzie odbywa się konferencja. Będzie to dla nich ogromne udogodnienie, które nie narazi ich na zagubienie się w mieście i tym samym ominięcie ważnych wystąpień. Ulokowanie ich w jednym miejscu pozwala wykluczyć również konieczność zapewnienia transportu, którego wymagaliby goście, gdyby każdy z nich spał w różnych obiektach. Co więcej, takie rozwiązanie pozwala odpowiednio czuwać nad całością konferencji i ułatwia koordynację. Warto również wskazać na inny plus jakim jest fakt, że w hotelu będziesz mógł umieścić informację turystyczną i zapewnić gościom wysokiej jakości opiekę. Pracownicy hotelu będą czuwać nad tym, aby goście zagraniczni byli dobrze poinformowani o zabytkach i atrakcjach, jakie są typowe dla danego miasta, o restauracjach, gdzie można spróbować lokalnej kuchni i o innych, interesujących przybyszów przybytkach. Uczestnicy wyjadą z miłymi wspomnieniami i jak najlepszą opinią o Tobie, jako organizatorze. Należy więc mocno podkreślić, że nie ma wygodniejszego i bardziej funkcjonalnego miejsca na organizację konferencji z noclegiem dla gości zagranicznych, niż hotel.