Impreza firmowa może być zorganizowana jako samodzielne wydarzenie służące uczczeniu wspólnego sukcesu lub zintegrowaniu zespołu albo stać się częścią kilkudniowego szkolenia. Jest to dobry pomysł na zapewnienie pracownikom możliwości wymiany doświadczeń, a także poznania się na polu prywatnym. Zintegrowany zespół ma szansę lepiej współpracować i osiągać zadowalające szefostwo wyniki. Organizując imprezę firmową, warto pomyśleć o tym, co okaże się szczególnie atrakcyjne dla jej uczestników. Jednym z pomysłów może być wykorzystanie oferty ośrodków SPA. Hotele są coraz chętniej wybieram miejscem spotkań w gronie pracowników i oferują swoim klientom nie tylko sale bankietowe i konferencyjne, ale także dodatkowe usługi, z których warto skorzystać.
Pomysł na wyjazd integracyjny
Aby zachęcić pracowników do wspólnego spędzania czasu i dać im możliwość wypoczynku, firmy coraz częściej proponują wyjazdy integracyjne – na przykład na weekend. Ich program obejmuje najczęściej aktywne spędzanie czasu lub zwiedzania wybranego miejsca, ale istotnym punktem są także spotkania towarzyskie organizowane w hotelach, gdzie zamówione zostały noclegi. Ich częścią może być również wspólne korzystanie z usług SPA – masaże, sauna i baseny to najczęściej oferowane atrakcje. W bardziej rozbudowanych ośrodkach można znaleźć ponadto siłownie czy korty tenisowe. Jednak to właśnie zabiegi pozwalające na relaks cieszą się największą popularnością.
Usługi SPA – uzupełnienie bankietu lub konferencji
Firmowy bankiet lub konferencja kojarzą się raczej z wydarzeniem o bardziej formalnym charakterze. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, by również taką okazję wykorzystać do zaproponowania gościom chwili relaksu w SPA. W przypadku tego rodzaju imprez najczęściej korzystają oni z noclegów w ośrodku, gdzie obywa się bankiet lub konferencyjne obrady. Rano, przed opuszczeniem hotelu lub kolejnymi spotkaniami, uczestnicy mogą przyjemnie zagospodarować wolny czas w gabinetach SPA. Wspólne korzystanie z jacuzzi czy sauny sprzyja nie tylko odprężeniu, ale także nawiązaniu bardziej prywatnych relacji. Organizatorzy powinni zadbać, by tego rodzaju usługi były dostępne dla gości – wymaga to wcześniejszego uzgodnienia z menadżerem hotelu lub ośrodka. Niektóre atrakcje mogą być już wliczone w cenę pokoju, inne będą wymagały wykupienia specjalnych pakietów.