Kilkudniowe szkolenia branżowe - hotel to dobry wybór!

Kilkudniowe szkolenia branżowe - hotel to dobry wybór!

Organizowanie szkolenia firmowego w hotelu ma wiele plusów, ale także i minusów. Dzisiaj postaramy się pokazać zarówno wady i zalety. Zacznijmy jednak od tego, jak ważne jest organizowanie szkoleń firmowych dla całej firmy – w końcu nie chodzi tylko o poprawę wizerunku i podwyższenie kompetencji pracowników. Typów szkoleń jest całe mnóstwo, dlatego zanim będziemy decydować, gdzie się odbędą, ustalmy ich cel oraz tematykę. Dzięki temu lepiej przygotujemy się do samego szkolenia.

Plusy organizowania szkolenia w hotelu

Nie ma co ukrywać, organizowanie szkolenia firmowego w hotelu ma więcej plusów niż minusów. Po pierwsze, jako firma płacimy za usługę, więc oczekujemy profesjonalnej obsługi. Zaliczamy do tego przede wszystkim wynajem profesjonalnej sali szkoleniowej, która jest wyposażona w niezbędne sprzęty (takie jak urządzenia elektroniczne, sprzęt audiowizualny, krzesła, stoliki, tablice interaktywne, rzutniki, mikrofony itp.), klimatyzację czy odpowiednie nagłośnienie czy oświetlenie. Nie musimy się zatem martwić o tę kwestię. Po drugie, hotel zapewni nam podstawową obsługę – czyli w zależności od podpisanej umowy, do dyspozycji organizatora jest menadżer obiektu, osoby odpowiedzialne za kwestie techniczne w wypadku niespodziewanej sytuacji oraz kelnerzy, którzy przygotowują przekąski oraz napoje na przerwy kawowe. No właśnie, po trzecie, większość hoteli oferuje klientom również wyżywienie – i to nie byle jakie. Hotele zwykle mają swoje kuchnie, w których posiłki przyrządzane są na bieżąco i dba się o ich jakość. Dlatego podczas szkoleń często zapewnia się uczestnikom przekąski oraz obiady i kolacje. Dla organizatora szkolenia jest to niemałe udogodnienie, ponieważ nie musi się martwić o dogadanie firmy cateringowej.

Różne aktywności

Standardowo szkolenia lub konferencje trwają co najmniej dwa dni. Dlatego wynajęcie hotelu wiąże się z dodatkowymi zaletami – takimi jak nocleg lub skorzystanie z siłowni czy basenu po wielu godzinach wykładów. W wielu hotelach są wyznaczone tzw. strefy relaksu, gdzie można pograć w bilard czy ping ponga, co może mieć przełożenie także na relacje pomiędzy pracownikami. Kolejnym plusem wynajmowania sal szkoleniowych w hotelach jest … parking. Może wydawać się to nieznaczącym szczegółem, ale właściciele samochodów docenią własne miejsce na parkingu. Zwłaszcza, jeśli w szkolenie przewiduje 200 lub 300 uczestników. Warto także wspomnieć, że często hotele są położone w bardzo atrakcyjnych miejscach, dzięki czemu wyjazd na szkolenie może być pretekstem do zwiedzania.

Hotel Lenart

Przykładem takiego hotelu jest hotel Lenart, który znajduje się w regionie Wieliczki i Krakowa. Posiada on w swojej ofercie aż 11 sal konferencyjnych i szkoleniowych, a także profesjonalny sprzęt oraz obsługę. Sale warto rezerwować wcześniej, ponieważ ten nowoczesny hotel jest rozchwytywany przez firmy z całej Polski oraz Europy. Co interesujące, bardzo ławo można się dostać z niego zarówno do Krakowa, jak i do kopalni soli w Wieliczce.

Minusy organizowania szkolenia w hotelach

Nie ma się co dużo rozwodzić nad minusami, zwykle na przeszkodzie stoi budżet firmy. Dobry zarządca jednak wie, że szkolenia mają korzyści długoterminowe i warto w nie inwestować.

 

 

 

Najlepsze miejsca na konferencje i szkolenia kilkudniowe oraz porady dotyczące organizacji wesela i noclegu dla gości.

802 136 459

kontakt@riverrestorationconference2016.pl