Szkolenia branżowe w hotelu - czy to się opłaca?

Szkolenia branżowe w hotelu - czy to się opłaca?

Szkolenia branżowe to świetny sposób na rozwijanie u swoich pracowników nowych umiejętności i kompetencji, zwiększenie ich wiedzy i co nie mniej ważne budowanie relacji między grupą ludzi ze sobą pracujących. A to wszystko zawsze wpływa na lepsze prosperowanie firmy, oraz na pracę w dużo przyjemniejszej atmosferze oraz stworzenie więzi między pracownikami a firmą – a jak zostało już udowodnione w niejednych badaniach najlepiej pracują ludzie, którzy w jakiś sposób utożsamiają się z firmą dla której pracują. Możemy więc zyskać oddanych, angażujących się w pracę i kompetentnych pracowników. Gdzie jednak zorganizować takie szkolenie branżowe aby przyniosło najlepsze efekty i żeby nie było to zbyt trudne organizacyjnie? Ostatnimi czasy popularne staje się organizowanie szkoleń branżowych w obiektach hotelowych.

Dlaczego hotel?

Jest to po prostu najłatwiejsze. Dlaczego? Hotel posiada mocno rozbudowane zaplecze składające się między innymi z sal szkoleniowych, sal konferencyjnych, bazy noclegowej, restauracji i baru hotelowego czy też SPA. Czyli wszystko znajduje się w jednym miejscu co niesamowicie ułatwi nam zorganizowanie szkolenia i podniesie jego prestiż ze względu na możliwość skorzystania przez uczestników z tak wielu udogodnień.

Czy warto?

Zadanie zaplanowania i zorganizowania szkolenia branżowego – tym bardziej trwającego kilka dni to niełatwa rzecz. Hotel oprócz tego, że jest rozwiązaniem zdecydowanie najwygodniejszym to tak naprawdę odciąży nas w wielu sprawach takich jak catering, który zapewni poczęstunek kawę i herbatę a także posiłki główne, profesjonalnie wyposażone i nowoczesne sale szkoleniowe, pomoc techniczna w razie jakichkolwiek problemów i trudności czy elastyczna współpraca z menagerem hotelu dzięki czemu nawet nieprzewidziane sytuacje nie będą nam straszne. Kolejną ewidentną zaletą jest to, że wszyscy uczestnicy szkolenia będą zgromadzeniu w jednym miejscu, w którym będą spać i odpoczywać, a to pozwala na ich większą integrację niż gdyby po każdym dniu szkoleniowym wracali do swoich domów.

Czy się opłaca?

Ceny są różne i zależne od hotelu, ale organizując wszystko z pomocą hotelu i na jego terenie jest duża szansa na otrzymanie zniżek, a kwota którą zapłacimy to nie tylko sala i nocleg oraz catering ale ustawiczna pomoc obsługi hotelu i dodatkowe atrakcje. Zyski i straty więc podsumujcie sami.

Najlepsze miejsca na konferencje i szkolenia kilkudniowe oraz porady dotyczące organizacji wesela i noclegu dla gości.

802 136 459

kontakt@riverrestorationconference2016.pl